Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Zelmer
Treść opinii: Oddałem do naprawy gwarancyjnej odkurzacz firmy Zelmer "Metor 2". Objawy były następujące: - z odkurzacza wydobywał się zapach spalenizny, - brak reakcji na włączenie urządzenia - silnik nie pracował. Dodam, że sprzęt zakupiłem w sklepie internetowym i posiadałem na niego fakturę zakupu. Sprzęt objęty jest 4letnia gwarancją. Początkowo w serwisie odmówiono przyjęcia odkurzacza do naprawy gwarancyjnej, argumentując to tym, że cytuję " 4-letnia gwarancja obejmuje tylko użytkowników indywidualnych, a nie firmy". Gdy poprosiłem o wyjaśnienie, pan serwisant stwierdził, że skoro mam fakturę na sprzęt, a nie mam paragonu to prowadzę działalność gospodarczą. Po naprawdę długich wyjaśnieniach sprzęt został przyjęty w ramach gwarancji. Po dwóch tygodniach zgłosiłem się, aby odebrać odkurzacz. Okazało się, że sprzęt został naprawiony częściowo, bo u producenta nie można było dostać płytki elektroniki odpowiedzialnej za zmianę mocy silnika. Zgodziłem się poczekać jeszcze kilka dni, aż serwis dostanie potrzebna część. Po paru dniach otrzymałem telefon, że sprzęt jest do odbioru. Odebrałem odkrzacz i okazało się, że płytka została wymieniona, jednak prawdopodobnie na płytkę z innego modelu, bo odkurzacz dalej nie zmieniał siły ssania. Po rozmowie telefonicznej z serwisem usłyszałem, że mogę znowu przywieźć sprzęt do naprawy. Po moim pytaniu na jak długo i ile jeszcze razy odkurzacz będzie w serwisie usłyszałem cytuje " tyle razy ile trzeba, bo ten rodzaj gwarancji ( 4 lata) nie uprawnia do wymiany sprzętu po określonej ilości napraw. Reasumując jakość naprawy mierna, jakość obsługi i podejście do klienta bardzo zła. Personel arogancki i w widoczny sposób traktujący klienta jak "zło konieczne".