Opinia użytkownika: ko5tka
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Infolinia LUX MEDu działa bez zarzutu. Wita mnie automatyczna sekretarka; odsłuchanie nagrania nie trwa długo, co jest plusem, gdyż zdarzyło mi się wysłuchiwać nudnej paplaniny i steku zbędnych w danym momencie informacji zanim doszło do wyboru opcji. Tu jednak szybciutko przechodzimy do wyboru, a po jego dokonaniu sekretarka informuje o nagrywaniu rozmów i zaczyna się oczekiwanie na odpowiedź Konsultanta. Osoby pracujące jako Konsultanci telefoniczni w LUX MEDzie są zawsze mili, zawsze rzeczowi i starają się jak najszybciej obsłużyć Klienta - nigdy nie czekają długo z podniesieniem słuchawki - tak było i tym razem. Dzwoniłam w sprawie umówienia dwóch wizyt lekarskich. Poinformowałam Panią Konsultantkę o tym, że zależy mi, aby wizyty były zgrane tak, żebym mogła spotkać się z dwoma specjalistami różnych dziedzin w trakcie jednej wizyty w przychodni. Niestety poszukiwanie terminów zawsze tam chwilę trwa - moim zdaniem za długo. Rozumiem, że Obsługa musi odszukać lekarza, czy tak jak w moim przypadku znaleźć termin jeden obok drugiego, lecz może sprawniejszy system ułatwiłby Konsultantom pracę, a Klientom oszczędził czekania. Ostatecznie Konsultantka zaproponowała mi terminy, dopasowałyśmy je tak, żeby były wygodne również dla mnie i na tym zakończyła się nasza rozmowa. Ogólnie Pani bardzo miła, lecz czekanie jest zbyt długie. Tu warto dodać, że LUX MED ma przejrzystą stronę internetową (www.luxmed.pl), na której poza grafikiem pracy poszczególnych lekarzy, cennikiem (swoja drogą dobrze zaprojektowanym: nie na zasadzie listy, a na zasadzie wyboru poszczególnych opcji, które w rezultacie pozwalają na łatwe odnalezienie konkretnej usługi i jej ceny) i wieloma przydatnymi danymi dotyczącymi oferty czy informującymi o wskazówkach przed badaniami, znajdziemy również możliwość e-rezerwacji wizyty dla klientów posiadających abonament - bardzo pożądane rozwiązanie, a i czekać nie trzeba... PODSUMOWUJĄC: Jeżeli chodzi Infolinię to LUX MEDowi można zarzucić jedynie zbyt długie oczekiwanie na znalezienie terminu wizyty. Poza tym nie ma się do czego przyczepić: Konsultanci są mili, pomocni i kompetentni. LUX MED ma też bardzo dobrze obmyślaną stroną internetową, co może znacznie ułatwić życie Pacjentowi.