Opinia użytkownika: Alicja_26
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Odwiedziłam sklep "Saturn" w celu zakupu klawiatury i myszy do komputera. Pracownik, którego poprosiłam o wskazanie produktów posiadających określone przeze mnie cechy, udzielił mi wprawdzie informacji, jednak była to informacja nader lakoniczna, a sposób jej udzielenia arogancki. Z postawy i sposobu wypowiedzi widać było, że klient jest tylko uciążliwym dodatkiem do pracy tego ekspedienta. Po wybraniu produktów udałam się do kasy. Tam czekała mnie niemiła niespodzianka - kasjerka (młoda brunetka, kasa nr.4) wydawała się cierpieć na wyjątkowo uciążliwy ból zęba (a w każdym razie tylko to usprawiedliwiałoby taką minę). Była wyjątkowo nieuprzejma, a jej postawa zachęcała do podejścia do innego stanowiska. Teoria o bólu zęba została obalona, kiedy do rzeczonej kasjerki zagadnęła z plotkami koleżanka z kasy obok - wtedy dziewczę rozpromieniło się, i z szerokim uśmiechem wdało się w głośną rozmowę, nie bacząc na obsługiwanych klientów. Kiedy jednak po chwili znów odwróciła się w moją stronę, miała mi do pokazania jedynie marsowe oblicze. Ból zęba uderzył znowu.