Opinia użytkownika: Marzena_229
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Jak co miesiąc płacę w kasie PZU polisy tzw. III filar. Pewnego dnia przyszłam za wcześnie i pracownica poprosiła mnie abym zaczekała na krzesełku, ponieważ kasa jeszcze nie była czynna. Wtedy zauważyłam panią, która przyszła zgłosić szkodę. Pracownik poinformował ją, że najpierw musi zgłosić szkodę do centrali i wskazał na telefon, który wisiał tuż obok mnie. Owa pani musiała podać przez ten telefon wszystkie swoje dane, a chcę zaznaczyć, że były to bardzo poufne dane tj. dokładny adres nr. telefonu, nr.konta bankowego. Byłam przerażona, przecież na moim miejscu mógł siedzieć każdy. Nie powinno podawać się takich informacji w miejscu publicznym. Czy pracownicy PZU zdawają sobie sprawę, że przyjmując jedno zgłoszenie o szkodzie przyczyniają sie do drugiego.