Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: MOSiR Toruń
Treść opinii: Weszłam do budynku MOSiR-u, podeszłam do recepcji z prośbą o bilet na basen. Pani dosyć ospale wydała bilet. Rzeczy wartościowe zostawia się właśnie w kasie biletowej, jest do tego specjalne okienko i Pani powinna przyjąć torby i plecaki. Spakowałam wszystkie swoje wartościowe rzeczy, położyłam w tym okienku z komunikatem : "czy mogłabym zostawić swoje rzeczy oraz dostać numerek?" Na co Pani przyjmująca powiedziała: proszę sobie samemu wejść i wziąć ( przez drzwi przeznaczone tylko dla personelu). Gdy odchodziłam od kasy za mną przyszła para, która też chciała skorzystać z basenu - nie byli polakami. Zapytali Panią czy umie choć trochę język angielski, niestety nie umiała udzielić informacji - państwo musieli zrezygnować ze swoich planów. Tak wyglądała obsługa wczoraj. Tydzień temu gdy podeszłam do kasy biletowej siedział Pan, który nie wiedział jak obsłużyć kasę, zapłaciłam za bilet a on powiedział : proszę powiedzieć u góry że zapłacone ( u Pani która wpuszcza do szatni). Nie otrzymałam biletu a owa Pani, która była odpowiedzialna za wpuszczanie do szatni powiedziała; cyt: "To niech on dzwoni, gada a bo ja potem nie wiem czy mogę wpuścić czy nie".