Opinia użytkownika: Marta_1133
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Koniecznie muszę podzielić się jedyną pozytywną opinią na temat obsługi klienta Play jaką ostatnio wypracowała sobie u mnie Pani, która zajmowała się moim przedłużeniem umowy. Zgłosiłam przez WWW informację na temat interesującego mnie telefonu i ponownej prośby przedstawienia oferty przedłużeniowej. Pani, której niestety imienia nie pamiętam – czego bardzo żałuję bo zdecydowanie bym wysłała pochwałę do centrali w której pracowała- zadzwoniła do mnie przedstawiając ofertę. Po tym dała mi czas do namysłu, dzwoniąc po określonym terminie i uzyskując moją niestety odmowną decyzję podpowiedziała co zrobić by rozpatrzono moją prośbę indywidualnie. Wybaczcie, że nie będę podawała szczegółów oferty, jednak w końcu się zdecydowałam! A zapewniam, że ponad miesiąc rozpatrywałam różne możliwości, ewentualności –wyliczając, podliczając. Jestem świadoma, że z klienta, który przyjmuje ofertę również zyskuje konsultant, więc może ktoś powiedzieć, że Pani zajmująca się moją sprawą zrobiła to z myślą o sobie. Jednak podejście - niezwykle miłe i sympatyczne - jednocześnie bezproblemowe dzwonienie do mnie po 5 razy co godzinę – na moją prośbę wynikającą z ciągłych sytuacji w pracy, które nagle wymagały mojej obecności- również zaprocentowało. Tym bardziej się cieszę z powyższej sytuacji, gdyż po ostatnich przebojach z obsługą klienta sieci Play naprawdę miałam dosyć na jakąkolwiek, kolejną rozmowę.