Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: MAG-COM
Treść opinii: W dniu 14.07 został wysłany notebook do niniejszego serwisu. Zgodnie ze wcześniejszymi telefonicznymi ustaleniami naprawa miała być prosta i tania. Niestety mimo wcześniejszych ustaleń serwisant nie zadzwonił ani razu. Po dwóch tygodniach okazało się iż uszkodzona jest płyta główna a nie jak wcześniej mnie zapewniano karta graficzna. Niestety mimo prawie trzytygodniowych wysiłków nie ustalono uszkodzenia nie wspominając o naprawie. Wraz z przesyłką wysłałem dokładny opis usterki oraz prośbę o kontakt w celu uzgodnienia formy płatności oraz zwrotu notebooka. Niestety takiego kontaktu również nie było. Wobec czego mailem wysłałem informacje dot. nadania przesyłki tj: adresata, oraz wskazałem firmę kurierską jak również dane płatnika. Mimo to przesyłka została nadana na mój koszt zupełnie inną firmą spedycyjną bez wcześniejszego ustalenia tego faktu ze mną.