Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Zachęcony licznymi wyprzedażami udałem się do sklepu tej marki mieszczącego się w centrum handlowym „Silesia”. Jednym z powodów dla których cenię sobie tę markę jest fakt, iż oprócz tradycyjnych ubrań ( koszulki, spodenki itd) sieć ta ma w ofercie ubrania prezentujące bardziej elegancki styl. Wobec promocji postanowiłem zakupić koszulę do garnituru. Na sklepie było wielu klientów mimo to obsługa była widoczna i chętnie pomagała. Również ja musiałem prosić o pomoc gdyż w dwóch takich samych gatunkowo koszulach były różne ceny. Wszystko zostało szybko wyjaśnione przez pracownice. Wybrałem kilka koszul i udałem się do przymiarki. Tutaj również była kolejka ale jedna z pracownic pilnowała kolejności dzięki czemu uniknięto bałaganu. Z wybranymi modelami koszul udałem się do kasy celem finalizacji transakcji. Obsługa mimo dużej kolejki szła szybko i sprawnie. Mnie obsługiwał Pan Adrian, młody chłopak o krótkich ciemnych włosach. Niestety obsługa nie była miła. Jako, iż miałem wyliczoną kwotę pieniędzy nie skorzystałem z propozycji kupna ekologicznej torby. Zachowanie kasjera świadczyło, że popełniłem duży błąd. Był on nie miły, niechlujnie złożył moje koszule i podziękował za wizytę. Miałem wrażenie, że Pan Adrian zachowuje się jakby stał tam za karę. Pomysł z ekologicznymi torbami może jest dobry i szczytny ale pozostawienie klienta bez żadnej reklamówki nie jest dobrym rozwiązaniem. Jeśli nie kupujemy ekologicznie to powinniśmy przynajmniej dostać tak jak dotychczas reklamówkę. Teraz wychodzimy z produktami w ręce chyba, że mamy inne torby. Na sklepie było czysto. Pracownicy posiadali identyfikatory. Produkty na półkach i regałach były dobrze poukładane. Ceny widoczne i odpowiednio przyporządkowane. Sklep oceniam na plus. Obsługę przy kasie na wielki minus.