Opinia użytkownika: Łukasz_1185
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: Dość dawno bo w lutym kupowałem w Decathlonie sprzęt do siłowni. z paragonu był to początek lutego. spędziłem w decathlonie około 2-óch godzin (choć miałem wszystko już upatrzone wcześniej) Podjeżdżając pod sklep na parking nie miałem żadnego problemu na zaparkowanie autem dostawczym, parking jest na tyle duży że miejsca było sporo. wchodząc do sklepu udałem się od razu na dział siłownia i fitness. (niema problemu z trafieniem na każdy dział i znalezieniem czegoś dla siebie ponieważ jest bardzo dobre oznakowanie stref w sklepie) po dojściu do strefy która mnie interesowała szybko podszedł do nas pan z obsługi który był gotów doradzić w każdej kwestii związanej ze sprzętem do siłowni oraz poszczególnych ćwiczeń. Po doradach skorzystałem z oferty dosprzedażowej i zamiast kupować atlas i orbiter dokupiłem do tego gryf łamany, 2 gryfy krótkie i obciążenia do gryfów, oraz matę. osoba bez problemu przyjęła zamówienie i poprosiła bym udał się do punktu obsługi rat. Przy punkcie obsługi rat nie było nikogo po oczekiwaniu około 10minut udałem się do punktu obsługi klienta z zapytaniem czy tam ktoś dziś jest. Pani zadzwoniła po osobę i prosiła żeby poczekać przy punkcie, więc wróciłem i czekałem kolejne 10minut. (okazało się że nie było nikogo od obsługi i musiał nas obsługiwać manager). Manager który podszedł poprosił żebyśmy usiedli i zaczął uruchamiać komputer. Mieliśmy spisywać umowę ratalną ale niestety system nie działał. Pan poinformował nas że jest to chwilowa usterka i zaraz ją naprawi, więc poszliśmy na sale pooglądać inny asortyment. Tu mogę nadmienić że było czysto i schludnie, wszystko było poprawnie opisane i przede wszystkim każdy towar był na swoim miejscu (nie zdarzyło się tak żeby na półce z np. nike widziałem adidasa) po oczekiwaniu około 40min. choć pan obiecał nba 100% że będzie to tylko chwilka podszedł do ans i zaczęliśmy sporządzać umowę. Jak to przy każdych tego typu formalnościach musieliśmy czekać kolejne 10minut na przejście wniosku. Wniosek przeszedł i spisaliśmy umowę kredytu. Po otrzymaniu dokumentów znaleźliśmy pana który miał nam wydać sprzęt, przeszliśmy z nim przez kasy i zaczęliśmy pakować towar do auta. Osoba wydająca towar pomogła nam. Po tak długim oczekiwaniu spieszyło mi się już ponieważ w sklepie spędziłem łącznie prawie 2 godziny i nie sprawdziłem czy wszystko się zgadza z listą rzeczy które powinny się znaleźć. Po przyjeździe do domu okazało się że brakuje mat za 40zł. Nie jest to jakaś astronomiczna kwota ale w końcu zapłaciłem za to i chciałbym to otrzymać. w tym samym dniu nie mogłem już zadzwonić do sklepu bo był zamknięty. Postanowiłem na drugi dzień pojechać tam i rozwiązać sytuację. Niestety po przyjeździe dowiedziałem się że jeżeli przy odbiorze towaru nie stwierdziłem żadnego braku to znaczy że wszystko było, tym bardzie że miałem własny transport i wszystko było przy mnie pakowane. Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem, niestety kierownik był nieobecny, spytałem się kiedy będzie powiedziano mi że jest od dziś na urlopie i wróci za 2 tyg. a nikt inny nie może podjąć takiej decyzji czy wydać mi sprzęt. Po dwóch tygodniach Przyjeżdżam do Dechatlona i po rozmowie z kierownikiem usłyszałem dokładnie to samo co od personelu. Choćbym nawet oszukiwał to jest coś takiego jak DPS czyli Działania Ponad Standard którymi powinni się posługiwać przede wszystkim kierownicy, jeżeli coś ma małą szkodliwość lub żadną dla firmy a jest gestem w stronę klienta. Sprawę uznałem za zamkniętą i w końcu zostałem bez mat. Podsumowując swoją wizytę mogę powiedzieć że zawiodłem się na organizacji pracy przez co straciłem 2h na załatwienie sprawy którą można było zrobić w maksymalnie 30min. Wiedza i kompetencje pracowników również mnie zawiodły (nie chodzi tu o DPS) ale o samą obsługę rat, gdzie oczekiwanie 40min, było zbyt długie na to by w ogóle móc przystąpić do uzupełniania wniosku. I na koniec przez moją nieuwagę i niedopatrzenie nie zostało mi wszystko wydane z tego co kupiłem dlatego moja ocena jest -3. Organizacja pracy, zachowanie personelu i wiedza jak i czas obsługi oceniam bardzo nisko w tym konkretnym przypadku, jeżeli chodzi o sam sklep to cena do jakości jest dobra, a wygląd sklepu może przyciągnąć klienta i zachęcić go do kupna. Największą zaletą obsługi mogę wskazać osobę która doradzała mi wybór sprzętu.