Opinia użytkownika: Marta_1133
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Dziś zwróciłam do H&M’u żakiecik, gdyż dostałam podobny w prezencie. Pierwszą rzeczą, która mi się bardzo podoba w tej sieci sklepów jest fakt, że w ciągu 28 dni istnieje możliwość zwrotu towaru, który nie ma oderwanej metki wraz z paragonem. Jest to coś niezwykle wygodnego, gdyż możemy kupić kilka rzeczy w domu stwierdzić co do czego najlepiej pasuje a te, które się jednak nie sprawdziły zwrócić bez problemu. Udałam się do oddziału w CH Alfa, który podobnie jak inny oddział w Gdańsku ma jak dla mnie bardzo przyjazny dla oka wystrój, w jasnych kolorach. Godny pochwalenia jest również porządek, który ułatwia poszukiwania. Kolejną kwestią jest personel, który jak do tej pory mnie nie zawiódł. Nie miałam nieprzyjemnych sytuacji czy problemów, a wręcz przeciwnie wychodzę zawsze uśmiechnięta po zakupach. W dniu dzisiejszym, obsługiwała mnie bardzo miła Pani, w różowo-białek koszulce, z włosami związanymi w kitek. Sprawnie i szybko załatwiła moją sprawę, dodatkowo miło podejmując ze mną rozmowę – a nawet obie się uśmiałyśmy, z dowcipu sytuacyjnego gdy jedna drugiej nie zrozumiała, mianowicie Pani prosząc mnie o „złotóweczkę”, ja usłyszałam „stóweczkę” ;). Po zwrocie żakietu, udałam się jeszcze na „przegląd nowości”, a dzięki temu, że rzeczy są pogrupowane według kolekcji, bądź typu rzeczy, mogłam się skupić na tych ubraniach w których czuję się najlepiej.