Opinia użytkownika: advance3
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Dzisiaj wybrałem się do kina na film "Incepcja". Seans zaczynał się o godzinie 12:10, w kinie byłem około godziny 12:00. w kinie panował ogólny porządek i całe wnętrze głównego holu prezentowało się schludnie. Były czynne 3 kasy z czego w jednej Pani kasjerka rozmawiała z klientem przez telefon i realizowała jego rezerwacje. Przy dwóch pozostałych stało po 2 osoby do każdej z kas, ustawiłem się jako 3 osoba. Po około 2 minutach zostałem obsłużony w przez kobietę około 21 lat, długie, ciemne, proste włosy, o normalnej budowie ciała z kilkoma kolczykami w prawym uchu w następujący sposób: przywitanie "dzień dobry", następnie "w czym mogę pomóc", po czym gdy powiedziałem, że chodzi o bilet na "Incepcje" Pani wyświetliła sale z rozkładem miejsc i podpowiedziała mi gdzie będzie się dobrze oglądało- skorzystałem z sugestii i nie żałuje. Następnie zostałem zapytany o typ biletu, po czym zapłaciłem gotówka, otrzymałem resztę pieniędzy i usłyszałem "do widzenia". Pani była dla mnie bardzo miła. Następnie podszedłem do baru w celu zakupienia pop-cornu. Chciałem kupić duży, lecz Pan za ladą(około 21 lat, 175cm. wzrostu z lekka nadwagą o krótkich ciemnych włosach) zaproponował mi powiększenie opakowania pop-cornu z dużego na mega za drobną dopłata na co się zgodziłem, również proponowany był mi napój który odmówiłem. Jak się okazało później pop-corn był zimny, lekko wilgotny przez co był niesmaczny mimo iż kosztował 14,90zł. - przy takiej cenie bardziej powinni dbać o jakość, a do tego Pan mnie obsługujący sprawiał wrażenie jakby pracował za kare. Przy wejściu na sale zostałem poproszony o pokazanie dokumentu uprawniającego mnie do zniżki, oraz o pokazanie biletu. Po seansie przy wyjściu z sali czekał na nas kolejny pracownik kina z koszami na śmieci, oraz z uśmiechem na twarzy żegnał nas. Ogólnie jestem zadowolony z wizyty, lecz następnym razem na pewno zastanowię się 2 razy zanim kupie pop-corn.