Opinia użytkownika: Mikołaj_39
Dotycząca firmy: Sushi Sapporo
Treść opinii: Poszukując innej niż znane mi dotychczas restauracji serwującej sushi trafiłem na czytelną, przejrzystą i ładnie zaprojektowaną stronę internetową SUSHI SAPPORO. Tam bez problemu sprawdziłem ceny i zdobyłem dane kontaktowe lokalu. Rezerwacji udało mi się dokonać bezproblemowo (dodzwoniłem się za pierwszy razem, co w piątkowe wieczory, w przypadku restauracji, graniczy z cudem) i bez konieczności uiszczenia kaucji (nie do wiary, ale praktyka pobierania kaucji "na poczet rachunku" jest wciąż popularna wśród restauratorów). Kiedy dojechaliśmy na miejsce okazało się, że w restauracji nikogo nie ma poza personelem - w momencie wejścia byliśmy jedynymi klientami. Na żadnym ze stolików nie zauważyłem plakietki z napisem REZERWACJA. Za niedopuszczalną uważam praktykę nie zarezerwowania stolika dla klienta, kiedy ten dzwoni i wyraźnie o to prosi. Przez telefon podałem nazwisko, liczbę osób i godzinę przybycia. Poczułem się zignorowany, mimo, że oczywiście w pustym lokalu stolik dostaliśmy bez problemu. W sytuacji kiedy nie zrobiono dla mnie rezerwacji, jako klient zadaję sobie pytanie "no to po co ja dzwoniłem?!". W sytuacji, gdy wszystkie stoliki w lokalu są do wyboru, powinienem być zapytany, jaki stolik sobie życzę (duży, mały, okrągły, prostokątny, przy oknie, przy drzwiach czy blisko toalety...),a nie potraktowany na zasadzie "Ech tam, nikogo nie ma, jak przyjadą, to sobie wybiorą". Sytuacja taka zdarza mi się nie po raz pierwszy i za każdym razem jest to wysoce irytujące. Cała reszta piątkowego "sushi experience" jak najbardziej na plus. Kelnerka z entuzjazmem i uśmiechem zaprezentowała nam dostępną gamę herbat, potrafiła też miło i sensownie porozmawiać w czasie płacenia rachunku. Pokrótce dodam jeszcze, że lokal wystrojem idealnie dopasowany do poziomu cenowego, cały personel przyjazny i uśmiechnięty, zachowujący się bardzo dyskretnie (gdy byliśmy jedynymi klientami było widać, że chwilowo brakuje im zajęcia co mogło prowokować do przeszkadzania klientom).