Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: A dong
Treść opinii: Zamówiłam przez telefon dwa dania na wynos i sama po nie przyjechałam. Odebrałam zamówienie i po przyjeździe do domu zauważyłam, że w jednym daniu nie było ryżu, a drugie danie było całkiem inne niż zamawiałam, choć na paragonie były napisane dania, które zamawiałam. Od razu zadzwoniłam do restauracji i zgłosiłam pomyłkę. Pani połączyła mnie z kierownikiem, który zaproponował, że zaraz wyśle kogoś z poprawnym zamówieniem i zamieni te dania. Po około 30 minutach zadzwonił do mnie kierownik restayracji tłumacząc się, że jedno z tych dań, które zamówiłam się już skończyło więc nie może mi go przywieźć i że oni już niedługo zamykają więc zaprasza mnie jutro po odbiór tego zamówienia. Skoro to danie się skończyło, to wcześniej zamiast dać mi inne danie powinni mnie uprzedzić o tym, bo podawałam przy zamawianiu swój numer telefonu. Kiierownik był miły przez telefon i zainteresował się moją sprawą, ale zamawiając dzisiaj miałam ochotę zjeść dzisiaj, a nie następnego dnia.