Opinia użytkownika: Malutka_1
Dotycząca firmy: Hyudropol
Treść opinii: Podczas zakupu lustra wybrałam się do sklepu Hydropol w Brodnicy. Podjechałam pod sklepu, ogólnie było czysto, nie leżały papierki ani paragony. Drzwi, okna były czyste, również sfera wejścia bez zarzutów. Na sali sprzedażowej towar był poukładany. Nie było problemu z dojściem do wszystkich wystawek glazury oraz art. łazienkowych. Podeszłam do kasy i poprosiłam o lustro które wybrałam wcześniej. Pan jaki jedyny był na obsłudze podszedł i przyjął zamówienie. Sprzedawca nie miał przy sobie identyfikatora i był ubrany jakby szedł do pracy polowej. I tu zaczął się cały dramat. Lustro wisiało na ekzpozycji, ten Pan kilka razy podchodził do niego raz patrzył na cenę późnij kilka razy podchodził i patrzył na kody, zamiast od razu wziąść te karteczki i szybko i sprawnie obsłużyć klienta. Gdy doszło do zakupu okazało się przy pakowaniu lustra, że nie ma pudła. Pan ten chciał dać mi lustro bez żadnedo opakowania, wkońcu poprosiłam o owinięciem go streczem. Po chwili zuawżyłam, że ono jest uszkodzone. W dolnej części lustra była rysa, podziękowałam o nie i zaczęłam poszukiwanie za drugim. Panu temu niepodobało się, że musiał zrobić korektę a między czasie wybrałam nowe lustro i poprosiłam o nie. Zamin do mnie doszedł wydawał towar kierowcy. Między czasie doszli klienci aby zrobić mi na złość obsługiwał innych klientów. Czekałam za ponowną obsługą 21 min. NIestety ten pan nie wydał mi pieniędzy za poprzedni zakupiny towar i byłam zmuszona do czekania mimo to, że porosiłam aby mi je oddał udał, że nie słyszał. Wychodząc z tego sklepu mówiąc "do widzenia" ten pan nawet nie zwrócił uwagi mimo że zrobiłam zakup za 244 zł. Tak się nie dba o klienta. Nie polecam tego sklepu.