Opinia użytkownika: Bożena_121
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: w większości stacje paliw są samoobsługowe, jednak na tej stacji była osoba która zajmowała się klientami podjeżdżającymi aby zatankować auto. do mnie nie podeszła, nawet nie padło zapytanie "Czy może pomóc?" Po zakończeniu tankowania, licznik przeskoczył mi i kilka groszy wyżej chociaż nie uleciała żadna kropla. Poszłam uregulowac rachunek i zapytałąm się czy sytuacja zdarza się często, czy ten Pan może zredukować cenę, czyli zmniejszyć do wyoskości na jaką rzeczywisćie został zatankowany samochód, jednak usłyszałam odp. negatywną. WPo czym Pan zapytał czy wystarczy mi środków na karcie, aby zapłacić rachunek. Pytanie o tyle mnie zdziwiło, że w odp. twierdzącej Pan zredukowałby cenę, jednak powiedziałam ze wystarczy więc zostałąm obciążona kwotą wiekszą. Następnie zostałąm zapytana czy posiadam ich kartę? Powiedziałam "nie" i tutaj sprzedawca nie zaproponował mi posiadania takiej karty, nie przedstawił warunków. Generalnie nie wiem o jaką kartę chodzi i jakie profity mam w związku z tym-zostało to pominięte, a szkoda bo byc moze chciałabym właśnie taką kartę. Pan podczas obsługi był miły, jednak nie padło słowo "dzień dobry", i zapraszam - stałam w kolejce która byłą jednocześnie do dwóch kas. brak informacji o produkcie któy mają w ofercie.