Opinia użytkownika: Łukasz_1185
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Miejsce odwiedzin Sklep autoryzowany Plus. o godz. 15:40 wszedłem do sklepu autoryzowanego plusa, na dwa miejsca do obsługi klientów jedno było zajęte przez konsultanta. Po wejściu do sklepu byłem drugą osobą w kolejce. Nie było miejsca na to by osoby poza obsługiwaną mogły usiąść czekając na swoją kolej. Czekając w kolejce podszedłem do gablot z wystawą, w Gablotach znajduje się wszystko to co potrzebują klienci od akcesori do telefonów jak i telefony. można było każdą rzecz wypróbować, wszystko było czytelnie opisane tak że żaden klient ni powinien zostać wprowadzony w błąd. W sklepie było czysto i przyjemnie. brak siedzeń dla osób czekających w kolejce na obsługę powoduje że czas ten się dłuży dlatego powinny być obsadzone wszystkie stanowiska. Po oczekiwaniu 9minut kiedy nadeszła moja kolej konsultantka zaprosiła mnie do miejsca obsługi, przywitała spytała w czym może pomóc, oraz posiadała widoczny identyfikator. Powiedziałem że jestem zainteresowany umową na abonament, Konsultantka zadała mi 6 pytań odnośnie czego potrzebuję (liczba minut, sms-ów, gdzie najczęściej dzwonie, czy korzystam z internetu, jakie funkcje w telefonie są dla mnie najważniejsze i czy mam markę do której mam największe zaufanie) Po rozpoznaniu potrzeb konsultantka przeszła do prezentacji oferty, odwołując się do tego co wcześniej powiedziałem. Prezentując ofertę zaznaczała wszystko na ulotce (wysokość abonamentu, liczbę minut, stawkę za połączenia i sms-y, 2 usługi dodatkowe wraz z cenami oraz zaprezentowała mi 3 telefony. Podczas prezentacji dostałem propozycję dwóch ofert. Po ogólnej prezentacji przeszła do porównania obu ofert wskazując ich plusy i minusy oczywiście mając cały czas na uwadze to na czym mi zależy. Po skończonej prezentacji konsultantka zaproponowała mi jeszcze ofertę dosprzedażową w postaci internetu bezprzewodowego. Na koniec przedstawiła jakie formalności muszę spełnić by móc podpisać umowę. Powiedziałem że dziękuję ale jeszcze muszę się zastanowić, wtedy konsultantka spytała się jakie mam wątpliwości. Powiedziałem że nie mam lecz muszę to jeszcze przedyskutować z osobą trzecią. Na pożegnanie konsultantka dała mi ulotkę na której zaznaczała wszystkie usługi o których mówiła podczas prezentacji oferty, cennik telefonów, kartkę na której zapisywała moje uwagi, oraz swoją wizytówkę. Podziękowała za wizytę poprosiła o kontakt jak się zastanowię i zaprosiła do kolejnej wizyty. Z wizyty w sklepie jestem bardzo zadowolony, Konsultantka była kompetentna (znała odpowiedź na każde moje pytanie) znakomicie potrafi przeprowadzić rozmowę z klientem. Jedynym minusem wizyty w sklepie była zła organizacja pracy (nie dopasowanie grafiku do panującego ruchu w sklepie) po mojej wizycie wychodząc z sklepu zauważyłem kolejne 2-ie osoby stojące w kolejce.