Opinia użytkownika: Mikołaj_39
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Przyszedłem do banku w celu założenia rachunku maklerskiego. W chwili gdy zjawiłem się oddziale, wszystkie stanowiska obsługi klienta indywidualnego były zajęte. Sytuacji naprzeciw wyszła Pani ze stanowiska do obsługi klientów VIP, co jak sądzie stanowiło wypełnienie zarządzenia kierownika oddziału, mówiącego, że w sytuacjach zwiększonego ruchu ma ona przejąć klienta zwykłego. Pani wykazała się wysoką wiedzą merytoryczną i rzetelnie informowała mnie o wszystkim podczas zakładania rachunku. Sposób zachowania obsługującej mnie specjalistki nie pozostawiał jednak wątpliwości - zajmowała się mną z powodu "głupiego" zarządzenia kierownika, traktując mnie i towarzyszącego mi ojca jako klientów drugiej kategorii. Gesty zniecierpliwienia jakimi reagowała na pytania dotyczące otwieranego dla mnie rachunku oraz przewracanie oczami w reakcji na informację o kwotach pieniędzy jakimi zamierzaliśmy z ojcem operować (jak sądzę, zbyt niskimi jak na kompetencje obsługującej mnie pani) zasługują na potępienie. Uważam wykorzystanie stu procent obecnego personelu do zminimalizowania czasu oczekiwania przez klienta za politykę słuszną i godną pochwały. Sądzę jednak, iż mija się z celem obsługiwanie klientów indywidualnych przez osoby, które w danym momencie gardzą swoją funkcją, a ich jedynym celem jest podkreślenie różnicy w poziomie wiedzy merytorycznej między nimi, a klientem.