Opinia użytkownika: Łukasz_809
Dotycząca firmy: BYTOM
Treść opinii: Przed weselem mojego przyjaciela postanowiłem kupić sobie nowy garnitur. Z faktu, że salon BYTOM oferował duże obniżki, a sam osobiście lubię styl tej marki, postanowiłem dokonać zakupy. Zakupiony garnitur oddałem do poprawki krawieckiej. W ostatniej jednak chwili zauważyłem, że metalowy zaczep w spodniach jest wyrwany i zgłosiłem to sprzedawcy. Ten pokiwał ręką i zapewnił, że zaczep będzie naprawiony darmowo, przy poprawce krawieckiej. Przystałem oczywiście na taką propozycję. Niestety, jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się, że w momencie odbioru spodni zaczep nie był naprawiony. Taka sytuacja jest całkowicie nie do przyjęcia. Tydzień czekania na garnitur i nie małe pieniądze zapłacone, żeby potem dowiedzieć się, że przez lenistwo pracownika zamierzony cel, na który zostały zakupiony garnitur, jest nieosiągalny.