Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Od 2 lat korzystam z usług Lukas Bank S.A muszę przyznać, iż nie mam zamiaru zmieniać Banku. Pracownicy przyjaźnie nastawieni do klienta, co powoduje, iż z każdym problemem oczywiście w dziedzinie bankowości można się do nich zwrócić. Wytłumaczą w sposób jasny i klarowny, co robimy nie tak. Nie jednokrotnie na początku posiadania konta internetowego, miałam różnego rodzaju problemy z logowaniem. A to zablokowałam sobie dostęp- złe wpisane hasło innym razem zapomniałam wpisać wskazania tokena i konto zablokowane. Po pojawieniu się w Placówce Bankowej zawsze miło wyglądało powitanie klienta przez Pracownika zaproponowana kawa, co jest już standardem w tym Banku. Porządek na sali operacyjnej na wysokim poziomie zawsze czysto- sama byłam świadkiem jak za oknem był plucha Pracownik dbał o to, żeby podłoga była czysta. Pracownicy czysto i schludnie ubrani-obecnie białe koszule i srebrne krawaty (wcześniej błękitne koszule oraz granatowe marynarki).U kobiet delikatny makijaż oraz jasny kolor paznokci, co nie odrywa uwagi od rozmowy. Standardy na wysokim poziomie inni mogliby się wiele nauczyć.