Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Pracownicy rzetelnie wykonują swoją pracę. Czas czekania na obsługę został uproszczony poprzez terminal z przypisanym numerkiem do danego okienka. W przypadku podejścia do niewłaściwego punktu obsługi pracownik przenosi numer klienta do innego stanowisko, co pozwala mu zaoszczędzić czas. Udogodnienie to powoduje, że petent nie musi wracać do terminalu i wybrać poprawnie działu, w którym ma być obsłużony; lecz zostaje przeniesiony tam od razu jako następny klient. Pracownicy są życzliwi; nie proponują nachalnie sprzedaży produktów bankowych. Wiele do życzenia pozostawia natomiast wygląd tego banku. Co prawda jest tam czysto, ale zestawienie marmurowego wnętrza z niebieskimi plastikowymi krzesłami nie wygląda najlepiej. Istnieje potrzeba zmiany wnętrza.