Opinia użytkownika: Barbara_483
Dotycząca firmy: E-progres
Treść opinii: Konieczność podpisywania umowy pośrednictwa in blanco, bez możliwości negocjacji wysokości prowizji po ocenie wkładu pośrednika i jakości obsługi. Niestaranne wybieranie ofert, bez dokładnej analizy wymagań klienta - chaotyczne obwożenie po wielu nieruchomościach, nie spełniających wymogów kupującego. Podczas współpracy można mieć odczucie, że pośrednicy nie występują w naszym imieniu, choc to kupujący nieruchomości opłacają prowizje. Pośrednik często nie umie określić stanu technicznego mieszkania i odpowiedzić na newralgiczne pytania o system ogrzewania, czy rok budowy budynku. Drogie usługi, w stosunku do pracy pośrednika - ok. 3% wartości nieruchomości, bez przygotowania umowy rezerwacyjnej, umowa pośrednictwa podpisywana w pośpiechu i "na kolanie". Brak podstawowych standardów.