Opinia użytkownika: Barbara_483
Dotycząca firmy: Expander
Treść opinii: Obsługa szybka i kompetentna, brak nacisków na konkretny produkt danego banku. Pracownicy potrafią jasno i cierpliwie wytłumaczyć procedury i przepisy kredytowe. Problemy pojawiają się w momencie składania dokumentów - korzystając z pośrednictwa kredytowego wydłużamy sobie drogę do decyzji banku i podpisania umowy kredytowej, co w przypadku określonego czasu trwania tzw. promesy może skomplikować sprawy. Doradcy Expandera wydają się nie mieć własnych, bezpośrednich kanałów kontaktu z bankiem, co utrudnia rozwiązanie problemów. Kolejną niedogodnością jest też obsługa posprzedażowa i reklamacje. Załatwiając bezpośrednio w banku kredyt zapewniamy sobie "prowadzenie" naszego wieloletniego kredytu np. hipotecznego przez pracownika banku. W przypadku Expandera nie ma obsługi posprzedażowej produktu bankowego. Wyraz "niezależni doradcy" w reklamie firmy też mija się z prawdą - widać u konkretnych doradców, oferty których banków faworyzują.