Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Wizyta w salonie mojej ulubionej sieci to już chyba tradycja :) Mam problem z zapamiętaniem, że rachunki to trzeba opłacać ;) taki model. Jak już dostaję smsa, że trzeba zapłacić bo wyłączą to udaję się do salonu. Dzisiejsza wizyta troszkę mnie rozczarowała, ale może to przez te upały, sama jestem niemrawa i trudno się dziwić, że Pani w kasie nie wykazywała żadnej inicjatywy. Była miła i uprzejma ale nic ponad to. Zapytała o numer konta, którego nie znam, Pani powiedziała, że taki numer konta można uzyskać w informacji, po pytaniu, czy sms wystarczy powiedziała, że tak, w smsie jest numer konta. Przyjęła pieniądze, nie poinformowała dlaczego kasuje o 2 zł więcej, chociaż ja akurat wiem, że od dawna jest opłata za płatność w kasie. Więc nie pytałam o to. Po opłaceniu sama zadałam Pani pytanie czy to trzeba gdzieś jeszcze zgłaszać nauczona doświadczeniem, że wpłata w kasie nie oznacza zaksięgowania. Pani odpowiedziała, że najbezpieczniej w informacji. Dalsza część wizyty w salonie to już rewelacja, miło z żartem i uśmiechem. Pan w informacji bardzo sympatyczny, jak zawsze. Na moje stwierdzenie, że już jestem stałą klientką u niego uśmiechnął się i stwierdził, że nie ja jedyna - pocieszające, że takich felernych modeli jest więcej :) wpłatę zaznaczył, poinformował w jakim terminie powinna zostać zaksięgowana. Pożartował chwilkę a z salonu wyszłam uśmiechnięta i zadowolona. Salon ogólnie czysty, przyjazny dla klienta, wygodne krzesła dla oczekujących. Obsługa w strojach schludnych i ładnych. Pani w kasie jak na mój gust zbyt oficjalna, nie przyszłam do zakładu pogrzebowego tylko do salonu telefonii komórkowej. Wolę załatwiać sprawy z uśmiechem, nawet jeśli a może zwłaszcza jeśli narozrabiałam. Chociaż z drugiej strony jako kobieta wiem, że są lepsze i gorsze dni, może Pani miała gorszy. Ogromnym mankamentem salonu jest to, że dość często jestem tam tuż przed otwarciem i ludzie się kłębią w przejściu i czekają aż salon zostanie otwarty. Można by było wpuścić ludzi na krzesła i spokojnie się przygotować do pracy. Poza tym nie miałam nigdy zastrzeżeń co do jakości obsługi i personelu. Wszyscy są grzeczni i kulturalni, zawsze schludni. Moje prywatne odczucia takie jak brak uśmiechu inna osoba może odbierać jako pełny profesjonalizm.