Opinia użytkownika: Magdalena_12
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Punkt sieci Era mieści się w budynku sieci handlowej Echo. Do sklepu udałam się na zakupy, postanowiłam skorzystać z okazji by w punkcie Era zapytać o bezprzwodowy internet. W punkcie obsługiwały dwie osoby, mężczyzna i kobieta. Obsługiwali klientów. Postanowiłam poczekać. Trwało ok 15 minut kiedy jeden z klientów odszedł od stanowiska obsługi. Podeszłam więc z nadzieją że uzyskam interesujące mnie informacje. Tymczasem "doradca klienta" pani przy której stanowisku usiadłam jak gdyby nigdy nic poszła sobie na zaplecze. Nie powiedziała nawet słowa. Bardzo mnie to zdziwiło postanowiłam jednak poczekać. Po chwili ok 5 minutach pani wróciła z kluczami którymi opuściła roletę uniemożliwiając tym samym wejście kolejnych klientów. Następnie z kluczami wróciła na zaplecze. Ja nadal cierpliwie czekałam. Kiedy do mnie wróciła spojrzała na zegarek i zapytała w czym może pomóc. Przyznam że pomyślałam wtedy że tej pani przeszkadzam. Na moje pytanie odpowiedziała bardzo krótko. Wręczyła mi ulotkę abym mogła się z ofertą zapoznać w domu. Cały czas patrzyła w stronę rolety dając mi do zrozumienia że ona zaraz kończy pracę. Cóż wyszłam z punktu Ery nie znając oferty i z przekonaniem że tej pani nie zależało na mnie jako potencjalnym kliencie. Szkoda bo wtedy miała okazję "sprzedać" ten zestaw. Wiem na pewno że więcej tam nie wrócę. I nikomu nie polecam.