Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Mój brat postanowił założyć sobie konto w banku, wybraliśmy placówkę Millennium. Lokalizacja przypadkowa. Po wejściu do środka przywitała nas pracownica z zapraszając do swojego stanowiska. Usłyszeliśmy "dzień dobry, w czym mogę pomóc". Pani posiadała identyfikator. Kompetentnie i jasno wyjaśniła bratu całą procedurę i możliwości z posiadania konta student. Załączyła wszystkie dokumenty do różowej teczki, po czym zaproponowała pomoc w zalogowaniu się na stronie internetowej i założeniu swojego profilu. Placówka posiada komputer dla klientów. wszystko poszło sprawnie i w miłej atmosferze. Pracownica odpowiadała na wszystkie nasze pytania. Wadą całej wizyty był fakt, że klient musi stać, nie ma możliwości usiąść by wizyta była bardziej komfortowa. Lokal był czysty.