Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Rossmann

Treść opinii: Przy wejściu do sklepu zostałam przywitana uśmiechem ekspedientki i słowami Dzień Dobry. Sala sprzedaży była czysta, koszyki sprzedażowe znajdowały się przy wejściu ( sprawdzane były czy nie znajdują się w nich żadne papierki czy paragony pozostawiane przez klientów ), towar na półkach posegregowany, równo ułożony od początku regału. Daty ważności systematycznie sprawdzane, towar ułożony wg. dat. Z przodu znajdowały się produkty z krótszym terminem ważności, z tyłu zaś z dłuższym. Nie znalazłam produktów po terminie jak i zniszczonych ( podartych pudełek, pękniętych opakowań czy wybrakowanych np. farb do włosów ). Regały jak i szafy kosmetyki kolorowej były czyste, niestety nie dokładnie uzupełnione towarem. Można było dostrzec luki na regałach jak również w szafach ( nie tylko na produktach promocyjnych ). Ekspedientka zapytana o powód brakującego towaru nie była w stanie odpowiedziec. Produkty promocyjne znajdujące się w gazetce niestety nie wszystkie były dostępne a te dostępne oznaczone były logiem promocyjnym. Metki cenowe były uzupełnione. Personel był ubrany w strój firmowy( dotyczy również ochrony ). Ekspedientki były zadbane, czyste, schludne. Na sali sprzedaży ciężko je było spotkac.kiedy mi się to udało niechętnie wskazywały miejsce poszukiwanego produktu. Nawet przy kasie kosmetyki kolorowej nie było nikogo. Musiałam prosic ochroniarza żeby kogoś wezwał. Ten bardzo uprzejmy nie czekając zawołał odpowiednią kasjerkę. Stojąc przy kasie kolorówki nie czekałam długo na przyjście obsługi natomiast nie było uśmiechu, kontaktu wzrokowego czy słów proszę, dziękuję. Kasjerka widocznie miała żal do mnie, że przerwałam jej jakieś zajęcie na zapleczu. Następnie poszukując jakiegoś zapachu zaobserwowałam, że nie wszystkie testery były uzupełnione przez co nie możliwe było sprawdzenie zapachu. Brakowało również pasków zapachowych więc zapach mogłam sprawdzic wyłącznie na własnej dłoni co uniemożliwiło mi sprawdzenie kilku zapachów i zdecydowanie się na jakiś konkretny. Kierując się do kasy głównej nie musiałam długo czekac na skasowanie. Był spory ruch na sklepie mimo to dwie kasjerki sprawnie obsługiwały każdego klienta nie zapominając o słowach proszę, dziękuję, zapraszam ponownie jak i o informowaniu o gratisach do produktów promocyjnych. Każdy klient mógł liczyc na zapakowanie towaru i na paragon za zakupione rzeczy. Kasy były czyste, miejsce koło mich systematycznie sprzątane, nie leżały żadne paragony czy inne rzeczy. Podsumowując: drogerię poleciłabym klientom zdecydowanym na zakup konkretnych produktów. Tym którzy liczą na pomoc czy doradztwo niestety nie znajdą tam miejsca dla siebie.