Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Podchodzę do kasy ze swoim narzeczonym, który przed złożeniem zamówienia pyta o ofertę promocyjną. Menedżer, który akurat obsługiwał kasę potwierdza informacje o ofercie - w tym momencie spojrzał na nas jedyny raz od momentu podejścia do kasy do momentu odebrania zamówienia. Przyjmując nasze zamówienie rozmawiał z dwiema pracownicami, z których jedna oznajmiła, że za 6min kończy pracę, a druga tonem rozkazującym poprosiła o "zmianę". Oczywiście nie zaproponował nam żadnego sosu do frytek i sami musieliśmy poprosić o ketchup. Nie zapytał też o żadną posypkę i sos do loda, którego zresztą było mniej niż pół. Zamówiliśmy dwie cole bez lodu a otrzymaliśmy oczywiście dwie cole z lodem. Miałam wrażenie , że ten pracownik w ogóle nie myśli o tym co robi w danej chwili. Ciężko zamawiać coś, kiedy kasjer nie chce nawiązać z nami kontaktu wzrokowego, bo mamy wrażenie że nas nie słucha i sami popadamy w uczucie, że nie wiemy czego chcemy. Dobrze, że pracownicy w kuchni nadrobili smakiem jedzonka:) Jestem zmartwiona tym, że poziom obsługi klienta przez menedżera był tak niski...