Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Obsługa placówki banku, jest niezwykle rzeczowa, uprzejma i przyjazna dla klienta, co mogę stwierdzić na podstawie swoich dotychczasowych doświadczeń w wielu innych bankach. Przykładem jest sytuacja, której doświadczyłem w ostatni piątek - pytając o możliwość otrzymania krótko terminowego kredytu. Pan mnie obsługulący najpierw wypytał mnie szczegółowo o cel zaciągnięcia kredytu, możliwości jego spłacenia, warunki, które najbardziej by mi odpowiadały. Po czym przedstawił całą gamę produktów. Na moje pytania o poszczególne produkty odpowiadał precyzyjnie i wyczerpująco, a wybór oferty był wynikiem mojej decyzji powstałej właśnie na podstawie jego wyjaśnień i podpowiedzi. Nie miałem przy tym wrażenia, że wciskał mi na siłę jakiś konkretny produkt, mimo, że rozmowa trwała około pół godziny nie przejawiał oznak zniecierliwienia czy też pośpiechu. Wszystkie formalności załatwiłem na miejscu - linia kredytowa uruchomiona została w oka mgnieniu. Jestem ich klientem od ponad roku - mogę więc ocenić ich pracę z perspektywy czasu. Poza uprzejmą i rzeczową obsługą do życzenia nie pozostawia również wiele ich serwis internetowy. Żadnych problemów czy niejasności. Jedynym mankamentem jaki dostrzegam w ich sopockiej placówce to zbyt małych rozmiarów lokal. Do dyspozycji oczekujących na swoją kolejkę petentów są gorące i zimne napoje ( bezpłatne ) Natomiast wielkość lokalu nie sprzyja rozmowie o swoich finansach - trzeba ściszać niekiedy głos gdyż ma się wrażenie, że cała reszta klientów zapoznaje się z twoją sytuacją finansową.