Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Moja obserwacja numer 36289315 z dnia 19.09.2010 Sklep spożywczy „Aga” zostaje skomentowana: "Sklep moze i byl zaniedbany ale obsluga w porzadku, a to ze czasem sobie ktos lubi sobie pogadac w pracy to rzecz normalna. Pani od artykulu wyzej najwidoczniej jest zwyklym kolkiem ktory do nikogo geby w pracy nie otwiera..jak ludzie pracuja w niedziele to mozna ich zrozumiec ze musza sobie pogadac, czas szybciej leci wtedy.. a co do ciasnoty sklepu to uwazam ze i tak jest do zniesienia dla klienta, chyba ze klient jest dosc upierdliwy i na najmniejsze pudelko zwraca uwage tak jak damessa wyzej.. " I oto mamy przykład że swobodny dostęp do dodawania komentarzy nie jest do końca chyba dobrym pomysłem. Jestem jak najbardziej otwarta na polemikę ale pod warunkiem iż jest ona konstruktywna i na odpowiednim poziomie. Słownictwo którym się posługuje użytkownik pod nikiem „krolowa” nie pasuje moim zdaniem do portalu który ma uchodzić za profesjonalny i opiniotwórczy. A co do meritum. Po pierwsze rozmowy w pracy owszem, ale nie podczas obsługi klienta który nie koniecznie musi być zainteresowany prywatnym życiem takiej czy innej osoby. Kartony na podłodze –nie bo miejscem towaru jest regał tu gdzież inny „mebel” przeznaczony do jego ekspozycji. Tytułem uzupełnienia należy dodać iż w maju lub czerwcu tego roku sklep został zlikwidowany. Sama ocena przypisana dla portalu www.jakoscobslugi.pl w zasadzie mogła by być neutralna ale z uwagi iż takiej możliwości nie ma przyznaję ujemną, gdyż tak jak napisałam poziom i kultura języka winny być zachowane. Publikując komentarze w formie jak ten przytoczony tu powyżej ranga samego projektu w moim odczuciu zostaje bardzo zaniżona