Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: Poszukując jakiś wygodnych butów oraz widząc reklamę na stronie www której już teraz nie pamiętam trafiam na tę sieci Decathlon. Asortyment jest pogrupowany według dyscypliny sportowej lub inaczej aktywności ruchowej. Każdy produkt dokładnie i jasno opisany pod kontem jego składu funkcjonalności czy rozmiaru. Mamy opcję gdzie możemy sprawdzić dostępność interesującego nas artykuły w konkretnym sklepie. Ciekawym i przede wszystkim wygodnym rozwiązaniem jest możliwość zapisania preferowanego adresu sklepu na podstawie to którego wyświetla nam się oferta sprzedażowa. Przy okazji postanawiam złożyć wniosek o kartę stałego klienta. Do wyboru mam kilkanaście wzorów graficznych kart przedstawiających różne dyscypliny sportu. Po zaakceptowaniu i wypełnieniu wniosku na podany adres e-mail zostaje mi przesłany lik kończący proces aktywacji. Brakuje mi jednak informacji kiedy karta będzie do odbioru. A co do zasad tego programu „lojalnościowego” to co mnie najbardziej w nim zainteresowało to to, iż dane z karty mogą być podstawą do reklamacji i zastępują paragon. Oczywiście na tej karcie zbieramy punkty, a po zebranej wymaganej regulaminem odpowiedniej ich ilości otrzymujemy bon na zakupy. Proste i bez zbędnych komplikacji. Co warto jeszcze napisać to to, iż karta jest honorowana we wszystkich sklepach pod szyldem Decathlon na terenie polski i zagranicą. Po zalogowaniu mamy pełen wgląd do historii naszych zakupów. Pozostaje mi więc udać się do sklepu, obejrzeć w „realu” jak wygląda koszulki i buty których rozważam zakup. Najprawdopodobniej zdecyduję się natomiast na zakup plecaka który obecnie jest w promocyjnej cenie(19,99 zł) z oferty „ Produkt Niebieski –Jakość nie musi być droga”. Faktycznie plecak jest w atrakcyjnej cenie i jeżeli jego wygląd nie odbiega od moich wyobrażeń będzie zapewne mój.