Opinia użytkownika: Agata_450
Dotycząca firmy: Paris Optique
Treść opinii: Salon Paris Optique w Silesia CC w Katowicach jest gustownie urządzonym stoiskiem z oryginalnymi okularami. Pierwsza wizyta związana z zakupem oprawek i szkieł korekcyjnych do nich była bez zarzutu. Szybka realizacja i profesjonalna obsługa zachęciły mnie do dodatkowego i nieplanowanego zakupu okularów przeciwsłonecznych. Problemy pojawiły się w momencie, gdy okazało się, że zauszniki okularów korekcyjnych (zrobione ze skóry) przetarły się i obcierały ucho. W związku z tym, że na okulary obowiązywała nadal gwarancja, postanowiłam je zareklamować. Gdy podeszłam do kasy, przy której stała Pani z obsługi i kulturalnie i niezbyt hałaśliwie powiedziałam, że chciałabym zareklamować okulary ona zapytała czy mogę z tym przyjść kiedy indziej (SIC!) - muszę dodać, że w salonie było kilku klientów i obsługa chyba nie chciała, żeby oni widzieli, że ktoś reklamuje produkty z salonu. Dla mnie jest to dziwne podejście, gdyż realna możliwość reklamacji jest dla mnie ogromnym plusem. Ale wróćmy do wydarzeń. Po tej dziwnej propozycji, która trochę mnie zdziwiła, powiedziałam, że nie mogę przyjechać kiedy indziej bo mieszkam daleko i akurat jestem w Katowicach więc chciałam to załatwić. Wtedy Pani z obsługi powiedziała, żebym przyszła za pół godziny. Odparłam, że zaraz rozpoczyna mi się seans w kinie, a jak się skończy to salon będzie już zamknięty. W związku z tym obsługa z wielką niechęcią przyjęła reklamację. Sama reklamacja została uznana, a wadliwe zauszniki wymienione na nowe. Reklamacja nie jest dla mnie problemem, gdyż jeżeli jest rozpatrzona pozytywnie to uważam za przejaw profesjonalizmu firmy. Jednakże sposób w jaki potraktowała mnie Pani z obsługi jest nieakceptowalny. Gdy chciałam kupić okulary byłam dobrze obsłużona, gdy chciałam zareklamować wadliwy towar, stałam się niewygodna i jej zachowanie podczas wypisywania druczku reklamacyjnego było tak ostentacyjne, że czułam się winna, że wogóle tam poszłam. Niby ekskluzywny salon a jednak nie.