Opinia użytkownika: Justyna_818
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Moja siostra za kilka dni będzie ochodzić urodziny, więc w poszukiwaniu stosownego prezentu, udałam się do Empiku. Spośród wszystkich sklepów, które mieszczą się w C.H Alfa w Olsztynie, Empik jest tym, który lubię najbardziej. Jest w nim zawsze schludnie, czysto i cicho, co sprzyja koncentracji klienta, gdy wybiera on pożądaną książkę, płytę lub czasopismo. Bardzo ważnym elementem wystroju salonu Empik w Olsztynie jest półka z nowościami, która znajduje się w dwóch miejscach: przy samym wejściu do sklepu, oraz przy kasach. Za jej sprawą, zarówno stali, jak i sporadyczni bywalcy sklepu, pozostają na bieżąco w temacie nowości wydawniczych na rynku książek. Obsługa w Empiku zachowuje się uprzejmie i kulturalnie, a swoją pracę wykonuje z zaangażowaniem i uśmiechem. Wszyscy pracownicy naszą firmowe uniformy, oraz identyfikatory, dzięki którym bez trudu możemy ich odnaleźć, gdy potrzebujemy pomocy. Zamierzałam kupić audiobook „Władca Pierścieni”. Nie wiedziałam jednak, gdzie w salonie mieści się dział z audiobookami, dlatego poprosiłam o pomoc panią z obsługi, która właśnie tam mnie zaprowadziła. Z rozczarowaniem przyjęłam fakt, że dział z audiobookami w olsztyński Empiku jest bardzo skromnie zaopatrzony. Znajdowały się tam głównie lektury szkolne, oraz bajki i baśnie dla dzieci. „Władcy Pierścieni” nie było. Na tle innych sklepów z książkami, muzyką i filmem, Empik wyróżnia się jednak tym, że można w nim dostać praktycznie wszystko. A jeśli interesującej nas pozycji nie ma aktualnie na półce sklepowej, lub jeśli sklep w ogóle nie prowadzi jej sprzedaży, to bez problemu możemy ją zamówić i odebrać w ciągu kilku dni. Dlatego też nie zmartwiłam się, gdy nie znalazłam pożądanej książki mówionej i z powrotem udałam się do punktu informacyjnego. Tam pani zajmująca się obsługą klienta jeszcze raz sprawdziła bazę komputerową i potwierdziła, że „Władcy Pierścieni” olsztyński Empik aktualnie nie posiada. Następnie, na moją prośbę, zamówiła audiobook i poinformowała mnie o terminie jego odbioru. Była przy tym bardzo miła, a ja zadowolona z obsługi. Uznając sprawę za załatwioną, skierowałam się ku wyjściu, jednak tam coś mnie zatrzymało. Moją uwagę przykuł nowy, powstały zapewne na potrzeby wakacji dział „audiobooki na czas podróży”. Dział ten był rozległy. Znalazłam w nim wiele ciekawych audiobooków: od powieści Williama Whartona, aż po bestsellerowi sagę Stephanie Mayer. Było tam również całe, trzyczęściowe wydanie poszukiwanej przeze mnie powieści R.R. Tolkiena, Władca Pierścieni. Moją radość z odnalezienia interesującej mnie książki mówionej przyćmiło jednak poczucie, że zostałam niewłaściwie poinformowana przez obsługę sklepu. I to dwukrotnie. Najpierw co do tego, gdzie znajdują się audiobooki. Następnie co do rzekomego braku Władcy Pierścieni w zasobach sklepu. Od tej pory, chociaż nadal lubię Empik, postaram się bardziej polegać na sobie, niż na obsłudze tego sklepu.