Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Marchaj
Treść opinii: Chcąc kupić nowy garnitur udałem się do powyżej wymienionego sklepu. Placówka bardzo czysta i uporządkowana. Byłem jedynym klientem wewnątrz, pani po rzuceniu szybkiego "dzień dobry" siedziała dalej na schodach obserwując mnie wnikliwie i czekając kiedy wyjdę. Po dłuższej chwili, gdy stałem przy garniturach i nie doczekałem się żadnej reakcji, postanowiłem zareagować. Po powiedzeniu głośnego "przepraszam" Pani zechciała do mnie dopiero podejść. Po krótkiej rozmowie wywnioskowałem, że mam do czynienia z osobą kompetentną i znającą się na swojej pracy. Jednak raziło mnie to, że Pani w swojej wiedzy zapomniała, że tak być powinno i starała się mówić jakby "ponad" mną, pokazać, że to Ona się zna. Pierwszy jakikolwiek uśmiech zauważyłem dopiero po zapłaceniu rachunku.