Opinia użytkownika: Clever
Dotycząca firmy: Quazi
Treść opinii: Byłam umówiona z przyjacielem w celu poszukiwania butów na dzisiejsze wyjście, miejscem, w którym mieliśmy się spotkać i rozpocząć potencjalne zakupy był właśnie sklep Quazi. Ponieważ kolega zadzwonił i zakomunikował, że jeszcze jest w drodze, choć stosunkowo blisko, postanowiłam, że wejdę i zerknę na asortyment bo szkoda każdej chwili. Wchodząc zobaczyłam dwie sprzedawczynie przy ladzie obsługujące jedną klientkę, więc moje "dzień dobry" poleciało w kosmos. Jeśli chodzi o ten salon Quazi to albo ja mam takie szczęście albo rzeczywiście tamtejsza obsługa lubi zajmować się klientami parami. Akurat ta sytuacja może była usprawiedliwiona, ponieważ przechodząc obok ich pulpitu, usłyszałam część rozmowy, w której jedna z dziewczyn przepraszała klientkę, że czegoś nie zauważyły, patrząc przy tym na paragon, który miała w ręku. Generalnie w sklepie ekspozycja wydała mi się marna, tym bardziej, że dzień wcześniej odwiedziłam inny salon Quazi, który może miał mniejszą ilość wystawionego towaru ale modelowo przewyższał ten legnicki, oczywiście to tylko subiektywne odczucie:) Po sklepie można było się snuć niczym duch przez nikogo nie zauważonym, Panie do końca mojej wizyty nie "rozłączyły się". Kiedy poraz kolejny przechodziłam obok pulpitu usłyszałam jak ta sama dziewczyna powiedziała do drugiej, że teraz musi wyjść bo mąż z dzieckiem na nią czeka (chyba kończyła zmianę) i żeby ta druga "przeliczyła kasę". Ja tymczasem skierowałam się do wyjścia a "do widzenia" postanowiłam sobie tym razem podarować.