Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Po zdecydowaniu się na zmianę banku, zadzwoniłem na infolinię Alior Banku, aby sprawdzić ofertę. Po przywitaniu się i po poinformowaniu o chęci założenia konta osobistego, pracownik infolinii rozpoczął go zakładanie. Podczas zakładania, pracownik oferował kilka różnych opcji a także informował mnie o szczegółach konta. Podczas rozmowy, pracownik zapytał się mnie, czy sam zamknę konto w dawnym banku, czy też wystawię pełnomocnictwo i oni za mnie wszystko załatwią. Zdecydowałem się, że sam zamknę rachunek w banku. Cała procedura trwała kilkanaście minut i była przeprowadzona w sposób profesjonalny. Pracownik starał się odpowiedzieć mi na wszystkie pytania. Sam także tłumaczył różne punktu. Ponadto starał się nie używać specjalistycznych wyrażeń, dzięki temu klient łatwiej może poznać ofertę banku. Po zakończeniu całej procedury, pracownik podziękował mi za zaufanie do banku. Dwa dni temu otrzymałem papiery do podpisania dostarczone przez kuriera, który po podpisaniu odebrał je i odesłał do banku.