Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Kolejnym przykładem podejścia banku do klienta jest kolejny raz zabranie debetu. Jakiś czas temu opisywałem sytuację, jak bank bez żadnego poinformowania zabrał przydzielony debet a po paru miesiącach przydzielił ponownie. Oczywiście, nie było żadnej informacji o tym. Nie tak dawno – ok. 3 tygodni temu, znowu była niespodzianka. Po załogowaniu się na konto okazało się, że przydzielonego debetu znowu niema. Podobnie w tym przypadku, nie było żadnej informacji. Została złożona skarga, ale po dwóch tygodniach nie ma żadnej odpowiedzi. Widać, że pracownicy banku lubią robić niezbyt przyjemne niespodzianki. Takie podejście nie zachęca do korzystania z ich usług. W związku z powyższym, konto osobiste zostało założone w innym banku, który poprzez pełnomocnictwo mu wręczone, załatwił wszystkie formalności związane z zamknięciem rachunku w banku PKO BP. Należy wspomnieć, że w momencie zabrania debetu, były systematyczne wpłaty na konto, a także bank przesyłał informacje o promocyjnych kredytach. Jest to bardzo dziwne. Zabierają debet – czyli kredyt, a oferują kredyt na specjalnych warunkach