Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: GENERALI
Treść opinii: W ubiegłym roku miałem drobną stluczkę. Po krótkim czasie dostałem list z centrali Generalli z prośbą o opisanie stluczki. Po odeslaniu, myślałem, że dostanę kopie wyceny szkody, ale jak do tej pory, nic nie dostałem. Z uwagi na to, że kończy mi się ubezpieczenie, poprosiłem agenta o wycenę ubezpieczenia. Zostałem niemile zaskoczony. Okazało się, że straciłem spora cześć zniżki. Po dodzwonieniu się na infolinię, poprosiłem o przysłanie wyceny szkody. Niestety, ale nia ma takiej możliwości. Byłem także zaskoczony, że po jednej stłuczce, traci się aż 20% zniżki. Jedynym wyjściem aby zachować zniżki jest przejście do innej firmy, gdzie w ramach promocji, stare zniżki są zachowane pomimo stłuczki.