Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Shell
Treść opinii: Po wjechaniu na teren stacji i po rozpoczęciu tankowania zwróciłem uwagę, że żaden z pracowników nie wyszedł ze stacji, aby pomóc tankować dla klienta. Wydawało mi się, że standardem na stacji jest udzielenia pomocy klientom. Po zatankowaniu zaszedłem na stacje aby zapłacić. Musiałem ustawić się w kolejce, gdyż tylko jeden pracownik obsługiwał klientów, natomiast drugi widoczny pracownik przyglądał się z zaplecza. Po odstaniu swego, pracownik przywitał się ze mną i po usłyszeniu numeru dystrybutor podał kwotę do zapłaty. Przed zakończeniem transakcj zapytał się, czy chcę coś jeszcze kupić. Po uzyskaniu odpowiedzi, że nie, pracownik zakończył transakcje. Należy nadmienić, że pracownik nie zaproponował promocyjnych produktów, które są tylko do zakupionego paliwa. Ponadto posiadał zniszczony - nieczytelny identyfikator. Pożegnanie klienta można powiedzieć, że było wymuszone, brak zaangażowania pracownika w stosunku do klienta.