Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Zaszedłem do środka, aby napić się mocniejszej kawy, bo brało mnie na sen. Wewnątrz sklepu było kilku klientów, którzy w miarę możliwości byli obsługiwani przez obsługę. W momencie wejścia do środka, zostałem przywitany przez obsługę. Od razu udalem się do kasy, gdyż chciałem się napić tylko kawy. Po ponownym przywitaniu mnie przez obsługę, poprosiłem o mocniejsza kawę. Sprzedawca zaproponował jedną z kaw, i zapytał się, czy kawa ma być na miejscu, czy też na wynos. Po uzyskaniu odpowiedzi, że na miejscu zaproponowano mi zakup coś słodkiego do jedzenia. Nie byłem na to skłonny, gdyż był upał. Po wypiciu kawy, zostałem pożegnany przez obsługę, która także zaprosiła mnie ponownie. Przez cały okres kontaktu obsługi z klientem, można było zauważyć, ze klient jest stawiany na pierwszym miejscu. Widać było zaangażowanie pracowników w wykonywaną pracę.