Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: Z usług tej firmy korzystam dość często-zakup sprzętu, serwis, zakup akcesoriów komputerowych i jestem w 100 % zadowolona. Obsługa kompetentna, w jednakowych strojach z logo firmy. Znajdują się tam 3 stanowiska obsługi klienta-jest zawsze jedna osoba, przy większej liczbie klientów wszystkie stanowiska są czynne. Sklep jest dobrze wyposażony, jeśli trzeba zamówić jakiś towar-czas oczekiwania to przeciętnie 1-2 dni. Jest możliwość zapłacenia kartą lub wykonania przelewu bezpośrednio na konto. Na miejscu jest również serwis, w którym można wykonać naprawę na miejscu lub przekazać sprzęt do autoryzowanego serwisu. Jeśli naprawa gwarancyjna jest odpłatna firma pokrywa koszty naprawy(co jest dużym ułatwieniem dla klienta) i wystawia fakturę klientowi z terminem płatności. W sali sprzedażowej panuje ład i porządek. Znajduje się tam również komputer z dostępem do internetu-można sprawdzić ofertę lub stan swojego konta przed zakupami w sklepie:)