Opinia użytkownika: Joanna_410
Dotycząca firmy: CARRY
Treść opinii: Mama kupiła w Carry koszulę, która jak się okazało w ogóle nie odpowiadała tacie ;p Zostałam więc wysłana do sklepu aby zamienić koszulę na coś innego. Co prawda Koszula była kupiona w Plazie a nie Plejadzie jednak nauczona doświadczeniami z innych sklepów myślałam, że to nie będzie problem. Weszłam do sklepu i od razu skierowałam się do kasy. Tam musiałam chwilę poczekać na uwagę pani, gdyż właśnie coś sobie porządkowała. Wytłumaczyłam jej w czym rzecz, w zasadzie to nie zdążyłam skończyć, pani mi przerwała mówiąc że nie ma możliwości wymiany towaru tutaj , i że w ogóle to na takie działania przysługuje tylko 5 dni i do widzenia. Jakiż był mój szok po potraktowaniu w ten sposób. Sklep fajny, rzeczy całkiem niezłe a obsługa nadal na bardzo niskim poziomie. Opuściłam sklep bez słowa.