Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Czasami zdarza mi się korzystać z usług PKP, na dłuższe trasy tylko PKP Intercity ze względu na komfort jazdy. Kiedy poszłam pierwszy raz zakupić bilet Intercity kilka lat temu byłam bardzo mile zaskoczona. Wchodziło się z ohydnego śmierdzącego i brudnego dworca w inny świat. Pomieszczenie przestronne, czyste, wygodne kanapy dla oczekujących. Dla każdego klienta krzesło, sprawy załatwia się bardzo przyjemnie. Bardzo miła obsługa, szybko i sprawnie. Pracownicy chętni do pomocy udzielają informacji sami, np o tym, że jeśli będę chciała zmienić bilet to wiąże się to z jakąś opłatą, podana została konkretna kwota. Dzięki temu, kiedy faktycznie musiałam zmienić bilet nie byłam zaskoczona niemile. Pani kilkakrotnie sprawdzała, czy uda jej się znaleźć jeszcze w puli tańszych biletów, ponieważ zwróciłam uwagę, że w miarę możliwości chciałabym jak najtaniej. W jedną stronę się udało tańszy bilet, powrót niestety już nie. Bez żadnego problemu Pani sprzedała mi też bilet na pociąg osobowy, dzięki temu nie musiałam stać w kolejce do zwykłej kasy. Standard obsługi bardzo wysoki nawet tych najbardziej marudnych klientów. Widać chęć pomocy ze strony pracownika, klienci wychodzą zadowoleni.