Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Wchodząc do tomaszowskiego Carrefour'a od razu rzucają się w oczy długie kolejki osób przy kasach. Nic w tym dziwnego skoro nawet podczas największego ruchu w sklepie są maksymalnie 2-3 kasy czynne. To zdecydowanie za mało. Sklep oferuje wiele artykułów w promocyjnych cenach - jednak ceny te są tylko na półkach promocyjne. Przy kasie bardzo często zdarza się że towar zamiast w promocyjnej cenie jest liczony wg. starej ceny. Panie kasjerki i obsługa klienta tłumaczą to niedopatrzeniem pracowników sklepu że nie zmienili ceny na półce. Tak częste pomyłki zdają się nie być przypadkowe. Można natomiast liczyć w niektórych przypadkach na zwrot różnicy przy dziale obsługi klienta, jeśli udowodnimy że faktycznie ceny przy kasach i na sklepie różnią się od siebie. Trzeba pochwalić natomiast Panie pracujący przy kasach że obsługuja klientó naprawdę szybko. Niestety pracują chyba na dość starym sprzęcie który często się zawiesi, wkręci rolkę z papierem lub nie może odczytać kodu - to zdecydowanie wydłuża czas oczekiwania przy kasie.