Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Przed dluższym wyjazdem chciałem sprawdzić jak skorzystać z z usługi reklamowanego przez Alior pakietu konta osobistego. Chodziło o usługę assistance. Zatelefonowałem więc na infolinię banku. Gdy przedstawiłem sprawę, telefonistka najpierw poprosiła o chwilę cierpliwości. Po chwili oczekiwania potwierdziła, że jest usługa assistance w koncie osobistym Banku. Gdy zapytałem jak z niej skorzystać znowu musiałem czekać na odpowiedź. Po dłuższej chwili oczekiwania, telefonistka podała mi nr telefonu stacjonarnego. Poprosiłem jeszcze o nr na telefon komórkowy i dodatkowo zapytałem w jakich godzinach można dzwonić.Znowu musiałem czekać, aż telefonistka uzyska informacje. Niestety telefonu komórkowego nie ma ale stacjonarny jest czynny całą dobę. Ta krótka rozmowa trwała kilka minut. Mam wrażenie, że byłem pierwszym klientem banku pytającym o tą usługę i napotkałem na nieprzygotowaną do udzielania tematycznej informacj infolinię banku.