Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Dbam o Zdrowie
Treść opinii: Właśnie przed chwilą zrobiłam zamówienie w internetowej aptece „Dbam o Zdrowie (DOZ).Plusem odróżniającym tę formę zakupów od tradycyjnych w stacjonarnym punkcie pod tym samym szyldem jest to iż raz mogę na spokojnie zapoznać się z dokładnym składem i działaniem danego preparatu. Przy niektórych specyfikach jest opcja zaznaczenia powiadomienia w przypadku gdy dany lek jest nie dostępny, zaznaczając wspomniany link powiadomienia otrzymujemy wiadomość e-mail w momencie jego dostępności aptece. Jest też szereg leków które są opisane (tzw. encyklopedia) ale nie ma możliwości ich zakupu. Co do samego procesu zamówienia to po pierwsze i jakby oczywiste – logowanie .Następnie dość utrudnione w moim przypadku poszukiwania leków w konkretnym segmencie (wzmożony wysiłek fizyczny).Gdy dodaję jeden produkt do koszyka i wybieram opcję kontynuacji zakupów skierowana zostaję na stronę główną a nie do miejsca gdzie ostatnio byłam. I tak jak napisałam jest to duża niewygoda i komplikacja. Pomimo to udaje mi się zmówić preparaty które mnie interesowały choć może nie wszystkie. Finalizuję zamówienie. Na koniec potwierdzam adres apteki gdzie je odbiorę .Ponieważ nie pierwszy raz dokonuję tu zakupów adres ten mam już automatycznie wskazany. Zaznaczyć należy tu iż mogę go zmienić ale dziś to nie było konieczne gdyż apteki tej sieci mam niedaleko domu z zawsze znajdę chwilę by tam podejść. Udaje mi się zamówić również w końcu kartę programu partnerskiego bo zawsze jakoś tę kwestię odwlekałam. I tak czekam na powiadomienie o możliwości odbioru mojego zmówienia, myślę iż najpóźniej w poniedziałek będzie to możliwe aczkolwiek nie mam podanego na stronie czasu jego realizacji. Jest tylko informacja iż zamówienie o takim a takim numerze zostało przyjęte do realizacji, dalsze informacje jego dotyczące przesłane zostaną na mój adres e-mail a jego statut mogę śledzić w swoim profilu na stronie www.doz.pl Małe niewygodne i jak dla mnie nie zawsze funkcjonalne kolejne etapy nawigacji po stronie, brak przybliżonej chociażby daty realizacji zapisuję na ujemne czynniki tej apteki. Plusy są chociażby takie jak napisałam na wstępie – spokojne i dokładnie zapoznanie się z produktem, wsparte o możliwość wirtualnej konsultacji z farmaceutą. W stosunku do aptek stacjonarnych duży wybór medykamentów zarówno ogólno dostępnych jak i na receptę. Jest też bezpłatna infolinia (800 278 354) lub płatna z telefonów komórkowych(42) 613 33 96 oraz program partnerski którego zasad jeszcze nie zgłębiłam. A wracają do ujemnych elementów strony to bardzo mi brakuje opcji „przechowalni” gdzie mogę skierować produkty których rozważam zakup w przyszłości.