Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: W dniu dzisiejszym wybrałam się do popularnego hipermarketu Tesco w celu nabycia opakowania kotletów sojowych. Z trudem odnalazłam w miarę czysty koszyk, co jest nieprzyjemnym aspektem zakupów w większości sieciowych marketów - są one przecież siedliskiem zarazków i powinny być częściej (o ile w ogóle są) czyszczone. Po dziesięciu minutach samodzielnych poszukiwań kotletów sojowych, postanowiłam poprosić o pomoc obsługę. Zajęło mi kolejne kilka minut znalezienie pracownika. W końcu kilkanaście alejek dalej spytałam pracownicę wykładającą towar na półki, gdzie znajdę sojowe kotlety. Zostałam poinstruowana (bardzo uprzejmie i z uśmiechem), że są one w dziale przypraw, alejka za piwem, gdzie też się udałam, jednak tam kotletów nie znalazłam. Zdumiała mnie jednak obecność produktów do sushi i tortilli właśnie w dziale przypraw. Po kolejnych kilku minutach sama znalazłam kotlety w dziale z m.in. kaszą (trzy alejki od piwa). Poszukiwania te były dla mnie nieco kłopotliwe, gdyż spieszyłam się, a czas poszukiwania tego jednego produktu wyniósł ok. 20 minut. Pozytywem robienia zakupów w Tesco jest bardzo szeroki asortyment produktów i ich przystępne ceny, a także dużo przestrzeni w sklepie. W porównaniu z innymi sieciowymi hipermarketami, Tesco nie przytłacza wystrojem wysokich półek, zauważalne jest też staranie się o przejrzysty podział produktów na alejki, choć obecność niektórych produktów w określonych alejkach bywa zaskakująca. Sklep jest utrzymany w czystości, klimatyzacja zapewnia niemęczące zakupy. Oczekiwanie do kasy nie przekraczało 6-7 minut, mimo otwartych jedynie 7 kas z ok. 27. Obsługująca mnie kasjerka powitała mnie nieśmiałym 'bry'. Była ubrana ładnie i schludnie, choć nie posiadała identyfikatora. Jedynie nieliczne kasjerki posiadały identyfikator czy t-shirt sklepu. Szczególnie ze względu na wielkość i szeroki asortyment sklepu, powinno się zadbać o jasność oznaczeń i znajomość topografii sklepu wśród pracowników, gdyż może być kłopotliwe dla klientów przy większych zakupach odnalezienie określonych produktów. Niezwykle istotną wadą jest też higiena - należałoby bardziej zadbać o czystość koszyków.