Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ERGO Hestia
Treść opinii: Działalność tego towarzystwa ubezpieczeniowego jest karygodna. Wyegzekwowanie odszkodowania kosztuje wiele nerwów. Infolinia działa okropnie ciągle jest zajęta a gdy oda się skontaktować z właściwym konsultantem [około 15 min na telefonie wiszenia] nie można liczyć na pomoc. obiecują oddzwonić czeka się dzień; dwa; trzy nie dzwonią; ponownie się kontaktuję sama a oni w kółko obiecują rozwiązanie sprawy i że oddzwonią tymczasem to tylko czcze gadanie. Na maile jeśli raczą odpowiedzieć to stosują te same formułki w kółko a odpisują po 2-3 tygodniach. Gdy kontaktowałam się pisemnie za każdym razem dostawałam odpowiedź identyczną; szablonową. Moja sprawa dotyczy zaciągniętego kredytu ubezpieczonego u nich od następstw np. śmierci i niestety kredytobiorca zmarł; wniosek o wypłacenie ubezpieczenia i pokrycie reszty kredytu został złożony wraz ze stosownymi dokumentami ponad 3 miesiące temu a sprawa ciągle jest nierozwiązana. Konsultant telefonicznie poinformował mnie ze czekają na dokumenty ze szpitala których to szpital nie chce udostępnić ale oni i tak czekają na moje pytanie czy np. będą czekać pół roku na dokumenty ze szpitala odpowiedział; że jeśli szpital nie udostępni to oni będą i tyle czekać. Więc kiedy ta sprawa zostanie zakończona??? Nigdy? Obsługa najgorsza z możliwych irytująca; dręcząca.