Opinia użytkownika: Łukasz_546
Dotycząca firmy: Vobis
Treść opinii: Moja wizyta miała charakter informacyjny. Szukałem informacji na temat cen i dostępnych modeli laptopów. Sklep mieści się w Galerii Handlowej Tesco i jest dobrze oznakowany. W sklepie jest dobre oświetlenie, a ekspozycja produktów jest dobrze skonstruowana. Po wejściu do sklepu podszedłem do wystawionych modeli. Już po chwili podszedł do mnie pracownik salonu ubrany w czystą białą koszulę i zapytał się w czym może mi pomóc. Zadał mi kilka pytań w celu sprecyzowania moich wymagań dotyczących sprzętu i zaproponował dwa modele różnych firm różniące się procesorami i parametrami. Poprosiłem również o cenę kilku produktów dodatkowych. Łączna cena wszystkich produktów mieściła się w interesującym mnie przedziale cenowym. Nie dokonałem jednak zakupu, ponieważ chciałem porównać oferty jeszcze innych sklepów. Ostatecznie, ponieważ oferty wszędzie były bardzo do siebie zbliżone, zakupu dokonałem w sklepie w którym byłem w jako ostatnim czyli Komputroniku, w dodatku nie miałem już ochoty wracać się do innych salonów. Muszę jednak przyznać, że obsługa w opisywanym przeze mnie salonie Vobis była znacznie sympatyczniejsza. Sprzedawca potrafił udzielić cennych informacji, posiadał bardzo dobrą wiedzę i zaproponował rabat w przypadku skorzystania z ich oferty. niestety w sklepie nie było na stanie kabla sieciowego, a ja należę do tych klientów, którzy lubią mieć możliwość zakupu wszystkich interesujących mnie produktów w jednym miejscu. Taki kabel, ani nie zajmuje dużo miejsca na zapleczu, ani nie jest tak drogi, aby mógł przynieść straty dla salonu gdyby się nie sprzedał. W obecnym czasie wystarczy chyba, że kierownik salonu odpowiednio wcześnie zgłosi do centrum logistycznego potrzebę uzupełnienia zapasów, to taki kabel na stanie można mieć w salonie cały czas. Z obsługi przez pracownika jestem bardzo zadowolony. Jedyne czego mi brakowało w porównaniu z salonami konkurencji to krzesła lub fotela dla klienta. Cała rozmowa musiała toczyć się w pozycji stojącej.