Opinia użytkownika: Łukasz_546
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: Poszedłem do sklepu sieci Komputronik, jako do jednego z liderów na rynku w dziedzinie sprzedaży notebooków. Sklep ten usytuowany jest w Galerii Handlowej Malta. Znajdują się w nim dwa stanowiska do obsługi klienta. Kiedy wszedłem do sklepu oba były akurat zajęte, lecz już po chwili jeden z klientów podziękował za rozmowę i wyszedł. Sprzedawca po przywitaniu się ze mną i zorientowaniu się w głównym powodzie moich odwiedzin wysłuchał uważnie moich oczekiwań od sprzętu. Zaproponował dwa modele w interesującym mnie przedziale cenowym. Zdecydowałem się na jeden konkretny. Byłem wcześniej już w kilku innych konkurencyjnych punktach i mniej więcej wiedziałem jakiego typu sprzęt mieści się w interesującym mnie przedziale cenowym. Dość szybko się zdecydowałem. Wybrałem dodatkowe oprogramowanie i pewne akcesoria po których podliczeniu uzyskałem kwotę mieszczącą się w kwocie przeznaczonej na ten zakup. Sprzedawca zaprezentował mi akcesoria i komputer. Sprawdził na moją prośbę dostępność środków na karcie i zapakował akcesoria według moich sugestii do torby komputerowej. Przez cały czas wizyty sprzedawca był uprzejmy, grzeczny i rzetelnie odpowiadał na zadane pytania. Zaproponował również dodatkowy sprzęt w postaci routera. Po dokonaniu płatności pożegnał się ze mną szybko, acz życzliwie. W salonie czekała bowiem już kolejka klientów. Jestem zadowolony z obsługi, a czy z towaru to okaże się po pewnym czasie użytkowania. Co do oceny wyglądu salonu to nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Dobra wizualizacja sprzętu, czystość i dobre oświetlenie, jak również schludny ubiór pracowników w firmowe stroje sprawiają dobre wrażenie.