Opinia użytkownika: Kerkira
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Do Media Markt udałam się w celu zakupu odkurzacza. Wcześniej zrobiłam rekonesans cenowy w sklepach internetowych i wynotowałam interesujące mnie modele wraz z przedziałami cenowymi. Udałam sie do działu z odkurzaczami. Bardzo szybko pojawił się doradca z tego działu. Podałam mu kartkę i próbowałam uzyskać informację, czy w sklepie są dostępne wybrane przeze mnie modele. Okazało się, że dostępne są dwa, jednak istniała bardzo duża rozbieżność cenowa (kilkadziesiąt procent), pomiędzy tym, co proponowały sklepy internetowe, a ofertą cenową Media Markt. Doradca z własnej inicjatywy wskazał na inne modele, przedstawił wnikliwie ich zalety. W związku z tym, że nie miałam informacji o konkurencyjnych cenach nie byłam w stanie ocenić oferty pod tym względem, jednak sprzedawca przedstawił walory takie jak moc i siła ssania oraz jakość wykonania i marka urządzeń. Zapytałam o możliwość zakupu na raty, jednak otrzymałam jedynie mglistą informację. Moim zdaniem sprzedawca powinien posiadać Choć minimalna wiedzę na ten temat. Ogólnie wizytę oceniam pozytywnie. Sprzedawca był osobą kompetentną mimo niedociągnięć związanych z systemem gwarancyjnym. Był schludnie ubrany, nawiązywał kontakt wzrokowy, usmiechał się i sam podszedł do mnie jako potencjalnego klienta widząc, że się rozglądam. W sklepie panował porządek. Czułam sie dobrze w tym miejscu.